Gregor Knafeljc, stara zgodba |
|
Mnogi novinarji glasno protestirajo, ker je novi odgovorni urednik tiskovni predstavnik podjetja brez ene same izkušnje iz novinarstva. Seveda je to sprenevedanje.
V slovenskem medijskem prostoru je bilo podobnih nastavitev s strani kapitala (beri: politike) že nič koliko. Tu izkušnja manj ali več ni pomenila praktično nič. Še več, mnogi izkušeni novinarji in uredniki, ki so postali odgovorni uredniki, so bili povsem nesposobni. Da je to res vidimo njihove rezultate - naklade in branosti so zaradi nesposobnega vodenja tako padle, da se nekateri mediji ne bodo nikoli več pobrali. Mnogi zato životarijo in odpuščajo, nekateri pa bodo celo povsem propadli.
Nihče se tudi ne sprašuje, kdo je sploh prodal Delo in kdo ga je moral kupiti. Kaj šele, da bi se vprašali, kaj mora novi lastnik z Delom sedaj narediti in kdo ga usmerja iz ozadja. Samo naivneži bi verjeli, da je Delo, ki ga leta in leta niso hoteli prodati tujim lastnikom, ki svoje medije uspešno vodijo, slednjič kupila slovenska družba zaradi poslovnih interesov.
Torej, ponavlja se stara, že videna zgodba. Le mnogi mediji se sprenevedajo. Škoda le, da je to še najmanj v interesu javnosti. Prevarani so tako predvsem bralke in bralci Dela.
Z bloga Tina Mamića, predsednika Združenja novinarjev in publicistov (ZNP)
|